Susisiekimo ministras R. Sinkevičius susipažino su Kauno rajono problemomis

Sausio 18 dieną Kauno rajono savivaldybėje lankėsi LR susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius, jo pavaduotojai Arijandas Šliupas ir Vladislavas Kondratovičius. Svečius lydėjo LR Seimo narys Antanas Nesteckis.

Kauno rajonas išsiskiria tuo, kad čia susikerta svarbios automobilių transporto magistralės, geležinkelio linijos, vystoma upių laivyba, o Karmėlavoje įsikūręs tarptautinis oro uostas. Planuojamas tiesti geležinkelis „Rail Baltica“. Automobilių magistralė „Via Karpatia“ taip pat turėtų kirsti Kauno rajoną.

„Džiaugiamės, kad esame patogioje geografinėje zonoje. Tačiau susiduriame su problemomis, kurioms spręsti reikia kompleksinio, valstybinio požiūrio“, – kalbėjo meras Valerijus Makūnas.

Kauno rajono savivaldybė daug lėšų investavo į kelių tiesimą, tačiau rajone vis dar daug žvyrkelių. Kauno rajono savivaldybė pirmoji Lietuvoje patvirtino dviračių takų schemą, tačiau stinga lėšų dviračių takams įrengti.

V. Makūnas apgailestavo dėl kai kurių buvusios Vyriausybės veiksmų. Pirmiausia, dėl pasikeitusio požiūrio į Kauno oro uosto plėtrą. Meras priminė, kad Vyriausybė planavo, tačiau atidėjo Karmėlavos aplinkkelio statybą, nepakankamai apšviesta į oro uostą vedanti magistralė.

Problemų esama ir Raudondvaryje. Rekonstravus tiltą per Nevėžį, liko nenutiestas šaligatvis, todėl čia nesaugu pėstiesiems ir dviratininkams. Nejuda Margininkų–Piliuonos kelio darbai. Būtina atnaujinti kelių ruožus tarp Ringaudų ir Kačerginės, Raudondvario ir Kulautuvos.

„Iš Vyriausybės norėtume daugiau teisingumo, skaidrumo ir solidarumo“, – kalbėjo meras.

Kauno rajono vadovai įteikė ministrui R. Sinkevičiui situacijos analizę ir siūlymus, kaip geriau spręsti iškilusias problemas.

R. Sinkevičius pripažino, kad Kauno regionas yra labai svarbus visai Lietuvai ir patikino, kad į išsakytas pastabas bus atsižvelgta.

„Reikia tinkamai sudėlioti prioritetus, galvoti, kaip surinkti daugiau lėšų keliams tiesti, į šį procesą pritraukti privataus kapitalo“, – kalbėjo ministras.

Jis pastebėjo, kad galima intensyvinti laivybą, nes Marvelėje prasideda upių prieplaukos statymo darbai, jiems jau skirta 9,7 mln. litų.

Pokyčių bus ir tarptautiniame Kauno oro uoste. Ministras pranešė, kad Lietuvoje gali būti steigiama oro uostus valdanti įmonė, kuri užtikrintų koordinuotą politiką, užuot skatinusi oro uostų tarpusavio konkurenciją.

„Galvojame sukurti vieną įmonę, kuri vykdytų vieningą rinkodaros politiką. Ne Vilnius ir Kaunas turėtų konkuruoti dėl skrydžių, o Lietuva“, – pabrėžė ministras.

Jis teigė, kad dėl skrydžių iš Karmėlavos deramasi su keliomis oro bendrovėmis, viena jų – Estijos „Estonia Air“.

KRS inf.


Dar niekas nepaliko komentarų.

Komentuoti

Žinutė